Тодруулга

Би нэг хоногийн өмнө “Сайн менежер байхаас сайн гэрийн эзэгтэй байх нь хэцүү” гэсэн бичлэгийг блогдоо тавьсан юм. Энэ маань цаад утгаараа яг сайн менежер байх буюу сайн manage хийх гэсэн үг биш л дээ. Ерөнхийдөө бол эмэгтэй хүн, тэр тусмаа гэрийн эзэгтэй болсон хүн сайн менежер биш юмаа гэхэд өөрийнхөө дуртай ажлыг хийгээд түүнийхээ үр дүнг үзэх гээд цаг хөдөлмөрөө зарцуулах гэхээр нөгөө гэрийн эзэгтэйн ажлыг хаагуур нь амжуулах вэ гэдгийг л хөндсөн юм. Түүнээс биш бас ч арай шууд менежер юмуу дарга болоод явах ч биш л дээ. Хамгийн гол нь, эмэгтэй хүн гэрийн эзэгтэй болно гэхээр оёдолчин байсан ч ажил нь алдагдаж идэвхи нь буурах гээд ажилдаа анхаарал тавья гэхээр ар гэр нь орхигдох гээд байдаг юм шиг ээ. Иймээс л ажил, амьдрал хоёрыг ижилхэн амжуулна гэдэг их хэцүү бөгөөд эрэгтэй хүнийг бодвол 2 дахин их ачаа үүрэх болоод байдаг мэт.
Миний өнцөгөөс харахад би лав гэрийн эзэгтэй боллоо гэхэд хүүхдүүд маань ээжийнхээ гарын хоолыг идэх гэж амралтын өдрийг хүлээдэг, хамтдаа байх гэж миний ажлын цаг завыг хардаг, нөхөр маань миний ажлын цаг заваар надаар хувцасаа угаалгадаг эвсэл хими цэвэрлэгээнд хувцасаа өгдөг, унтахдаа л бид гэртээ цугларч бараа бараагаа харалцдаг тийм гэр бүлийг үүсгэхийг би хүсэхгүй байна. Бас эсрэгээр нь би сайн гэрийн эзэгтэй, халамжтай ээж байхын тулд, өдөр болгон хүүхдүүддээ халуун гарынхаа хоолыг хийж, ойр дотныхон сайн найз нь байж, нөхрөөсөө байнга урьтаж гэртээ ирээд халуун хоолыг нь хийгээд хүлээж байх тэр энгийн харьцааг бий болгохын тулд ажлаа шууд хаямааргүй байна. Энэ бол ерөнхий ойлголт. Үүнээс илүү нарийн ширийн зүйл олон байгаа ш дээ гэр бүлийн харилцаанд ажиглаад байхад ....Гэхдээ бас хийж байгаа ажлаа, тавьсан зорилгоо хэзээ ч орхихыг мөн хүсэхгүй байна. Ингээд бодохоор сайн гэрийн эзэгтэйн ажлыг хаагуур нь амжуулах болж байнаа. Эсвэл би хэтэрхий хүндрүүлж бодоод байна уу. Эмэгтэйчүүд амжуулдаг юм уу. Гэхдээ амжуулдаг байлаа гэхэд би лав халтуурны, орон тооны ажилтан байхыг л хүсэхгүй эээ. Ер нь эмэгтэйчүүдийг нөхөрт гарахаараа ажлынхан идэвхи илт буурдаг гэдэг шүү дээ. Тийм л байхыг хүсэхгүй байна. Тэглээ гээд бас хүйтэн хөндий ажил хэрэгч гэрийн эзэгтэй байхыг мөн хүсэхгүй байна. Тэгэхээр надад лав сайн ажилтан, сайн гэрийн эзэгтэй гэсэн хоёр эрхэм цолыг хамтад нь авч явахад хэцүү мэт санагдах юм. .....

3 comments:

Anonymous said...

Er ni ter bolgoniig tegsh tentsvertei hadgalah hetsuu l dee. Bi ch gesen yag tiim gergii bolno gej boddog shuu. Iim ezegtei baih condition nuhruus ch bas shaltgaalna gej bodoj bn.

Оогий said...

xexe tiim bnoo xuu

Оогий said...

nuhruus bas shaltgaalna gesnees anxnaasaa nuxurt garaxdaa xun ene nadad taarna eswel ugui gedgee medej suudag bxaa. tegexeer my bodloor uuruu zuw xun bwal yamar ch xuniig zalj bolno. tegexeer zalj chadna gej bodoj bgaa exner l sain bx yostoi. xen neg ni xen negniigee zasax xeregtei biz dee.