25-р суваг телевиз: Манайхан

Хэхэ. Хоёр долоо хоногийн өмнөх нөхцөл байдалтай харьцуулбал би ажлынхаа хамт олонд, ажил хийж байгаа орчиндоо сэтгэл ханамжтай болжээ. Яагаад гэдгийг дараа тайлбарланаааа ....
Манай 25-р суваг телевизийн 11н насны ойн баяр тохиож манайхан 9-р сарын 29, 30-ны амралтын өдрүүдэд Тэрэлжийн “Бумбан Тур” амралтын газарт хоёр өдрийг “тасарчихсан” өнгөрүүллээ.
Агаар гэж тасарчихсан .... үйлчилгээ гэж бас тасарчихсан .... тохижилт нь тун давгүй.
9н сар гарсанаас хойш цаг агаар тааламж муутай байсан бол биднийг амралтанд байсан хоёр өдөр цаг агаар тогтуун маш сайхан байлаа.
Хөгжилтэй нэг зүйл болсооон амралтан дээр. Би гэдэг хүн чинь арван жилд байхдаа нэгэн “алсын дэвэлтээр дэвхцэн ирж шүүрдэг эр бор харцагын” савраас айснаас болж бөмбөг гээч зүйлийг ховорхон барих болсон юм. Гэтэл амралтанд очсоны дараа яалт ч үгүй сагсны багийн гишүүн болж оролцоод алтан медал, мөнгөн шагнал хүртчихдэг юм байна. Хоёр шийдний хооронд эрчтэй гүйх залуусын салхины сэвэлтэнд саваад унчихдаг ямар тамирчин байхав дээ ... хэхэ би тэрхүү салхинд нь гэдэргээ саваад унчихсан л юм дааа хэхэ ... Магадгүй миний баатарлаг чөлөөт уналтыг үнэлээд алтан медал өгсөн ч юм бил үү гэж ....
Зарим хүмүүс 25р суваг телевизийг өнгө будаг муутай, хотын захаар муу гардаг ... гэх зэргээр гоочилж л байдаг юм. Би ч бас гоочилж л байлаа. Ямартай ч, 25р суваг телевиз маань Монголд ардчилалыг хөлийг нь дөрөөнд, гарыг нь ганзганад хүргэхэд үнэтэй хувь нэмэр оруулсанаас гадна ард түмний бүрэн дүүрэн чөлөөт индэр болж чаддаг гэж би баттай хэлж чадаад ... Чадахаар барахгүй түүнийгээ ямар ч хүнтэй мэтгэлцэн мэгдэж батлахад бэлэн байна. Цаашид ч тийм байх болно ... Үнэ цэнэ, итгэл үнэмшилийг ч хүртэл өнгө мөнгөөр хэмжиж болдог энэ нийгэмд аливаа зүйлийн анхдагч нь байж, түүнийхээ төлөө тууштай явж өөрийнхөө баримтлал үзэл бодлыг арилжаагүй телевиз гэвэл ганцхан 25р суваг телевиз гэж би хэлнэ.
25р суваг телевизийг бусдын нүдэнд уруу дорой мэт харагдуулдаг тэрхүү сул гэмээр талуудыг, Монголд ганцхан мөнгөөр шийдэж, итгэл үнэмшилийг нь золигт гаргах болзолоор арилгаж болох учраас ... сул тал гэмээр тэрхүү талыг арилгачихаж болохгүй байгаа гэж би ажигладаг юм. Гэхдээ итгэл үнэмшилдээ үнэнч байхын төлөөс нь, мөнгөөр үл солигдох сул тал байсандаа ер нь яадаг юм.
Ганцхан 25р суваг телевизд бэхжиж чадсан энэхүү чанар нь, итгэл үнэмшил, үнэн зөв үзэл баримтлалаа хадгалж үлдэхийн тулд тансаг шилтгээн, эд хөрөнгө, эрх мэдлээсээ татгалзаж амьдралынхаа сүүлийн жилүүдийг харанхуй агуйнд даяанчилан өнгөрүүлсэн ариун Шагжамуни бурханд л байсан юм. Гэхдээ хамгийн утга учиртай амьдрал энэ билээ.

No comments: