Блог бичсэнээс хойш нэг жил өнгөрчээ

Блог бичээд нэг жил өнгөрчээ. Би блогноос маш олон зүйлийг сурч мэдэж, хамгийн гол нь блогоороо дамжуулаад олох сайхан найзтай болсон. Блог найзуудтайгаа блог гэх сэтгэлийн толиороо харж танилцсан болохоор блог андууд маань миний хувьд хамгийн том бэлэг юм.
Тэр дундаа ЗҮРХЭНДЭЭ ДАЛДЫН ДАЛД НАНДИГНААД ХАДГАЛЧИХСАН ЗҮҮД МӨРӨӨДӨЛД БАЙЖ БОЛОХ НЭЭЭХ САЙХАН АМЬДРАЛЫГ БЛОГ МИНЬ ИЛ ГАРГАСАН.

Оогий байсан цагт блогоо бичсээр л байх болно. Амьдрал сайхааан - энэ миний дуртай үг. Сайхан амьдралын тухай бичлэгүүдийг хамтдаа нэмэх гайхамшигтай ханьтай болж байгаа.
Блог гэдэг миний хувьд...
...Богинхион зайд орших
...Бодол сэтгэлийн дотоод хэсэг
...Болсон болоогүй амьдарлаа
...Бодит талруу нь бичсэн толь
Блог гэдэг миний хувд...
...Яруу найрагт дурлaсандаа бус
...Янжинлхамыг шүтдэгтэй биш
...Ядарч олсон амьдралынхаа үнэнийг
...Ярьж бусадтай хуваалцах хүсэл минь
Блог гэдэг миний хувьд...
...Би гэдэг хувь хүнийг
...Бусдад таниулах цонх минь
...Бэтгэрч явсан сэтгэлээ
...Бичиж дэлгэсэн дэвтэр минь
Блог гэдэг миний хувьд....
Боргил амьдралын үнэнээс
Бадганд мөнхрөх сэтгэл минь
...Бүтээж туурвисан зүйлсээ
...Баясаж хардаг тэмдэглэл минь юм
Б.Гүрбазарын Бодлын хэлхээнээс ...

17 comments:

Мика /美香/ said...

Баяр хүргэе, блогчин найздээ..
Хэн нэгэнтэй хамт блогоо хөтлөхөөр болж байгаамуу үгүй юу? Бэк, Женни 2 шиг.хэхэхэ

Оогий said...

Баярлалаа хө. Тиймээ :-)

Anonymous said...

Bayar hurgeye.

oyunaa said...

Bayar hurgie, amidrald ni az jargal hamgiin sain saihan buhniig hucie!

Оогий said...

Mendee: Bayarlalaa naizaaa. Ajil ni sain baigaa bizdee. Ardiin bagshaa xiigeed l baina uu. Shine on garlaa. Ajild ni amjilt shuu.

Oyunaa: Bayarlalaa. Tanii shulgiig unshix durtai shuu. Ug ni ulam bayan tansag baix boltugai. Tand ch bas amjilt

Anonymous said...

Îîãèéäîîî àç æàðãàë õ¿ñüå. ×àìòàé áëîãîîð ÷èíü äàìæóóëæ óóëçàõ ñàéõàí áàéäàã ø¿¿¿¿¿

Anonymous said...

Oogiidoo bayar hurgiye. Blogoor chin damjuulj chamtai uulzah saihan baidag shuu

Anonymous said...

Bayar hurgeyaa

Anonymous said...

Баяр хүргэе. Блог бидэнд их зүйл өгсөөн,хамгийн итгэлтэй найз маань шүү дээ

Anonymous said...

blogiin tursun udriin mend hurgey. oroitson mendchilgeeg huleej awan yy baina yy ooroo medtugei

Arsun said...

Төрсөн өдрийн баяр хүргэе. /хэхэ/

Anonymous said...

Баяр хүргье Илүү ихийг бичээрэй

Anonymous said...

Bayar hugie. Unen ugtei goyo shuleg bichsen bna shuu. Bi sayahnaas l blogtoi bolson. Ih sonirholtoi goyo bgaa shuu. :)

Anonymous said...

he he bi chamaig bichsen gej bodson Guree ahiinh bj. Mun anzaargagui hun shuu.

Оогий said...

Амараа: Баярлалаа.
Мөнхбаяр: Баярлалаа андаа
Алтаргана эгчид: Баярлалаа. Блог маань миний их сайн найз шүүү.
Янжин: Баярлалаа миний найзаа
Арсун ахад: Баяр хүргэсэнд баярлалаа. Та минь сүүлийн үед их ажилтай байх шиг анир чимээгүй байгаад байнаа.
Үлэмж: Баярлалаа
Эрка: Баярлалаа. Блогтой болсонд чинь баяр хүргэе. Тиймээ Гүрээ ахын шүлгэнд их дуртай шүү

Anonymous said...

how can you write a so cool blog,i am watting your new post in the future!

Anonymous said...

See you in these things, I think, I started feeling good!
Personalized Signature:贵州信息港休闲游戏中心,我爱掼蛋网,重庆游戏中心,金游世界视频棋牌游戏中心,南通棋牌游戏中心,贵港热线休闲游戏中心,淮安棋牌游戏中心