Муу хүн

"Тэр их муу хүн" гэдгийг хүмүүсийн амнаас олонтой сонсож байлаа.
Заримдаа би өөрөө хэн нэгнийг онцлон аваад "муу хүн байна даа" гэж боддог юм.
Бодлоо.
Муу хүний тухай зөндөө ихийг бодлоо.
Муу хүнийг олохыг хичээлээ.
Эхэн үедээ тэр ч муу юм болов уу, энэ ч муу хүн юм болов уу гэж нэрийг заан бодлоо.
Бодоод байхнээ. Муу хүн гэж байхгүй юм байна.
Муу “БИ” гэж байгаа юм байна.
Эргэн тойрноос, ойр орчимоос, олон газраас би муу хүнийг хайж хайж муу хүн би өөрөө юм байна гэдэг эцсийн дүгнэлтэнд хүрлээ.
Би бусдыг бүрэн ойлгож чадаагүйдээ, би бусдад өөрийгөө бүрэн ойлгуулж чадаагүйдээ би өөрөө Муу Хүн юм.

Энэ долоо сарын тухайд надад дандаа л муу хүний дүр ноогдоод байгаа. Өөрөөр ч мэдэлгүй муу хүнийхээ дүрд дэндүү сайн орчихсон яваа ч юм шиг.

5 comments:

Anonymous said...

Honey, yasang chn sain medehgui ch bi uuriihuu bodliig helchii..
hun chamaig muu gelee geed chi muu bolchihgui. Harin huniig muu bolgood bdg hun chn l yostoi "MUU HUN" bdiimaa.
don't worry
Mika

Anonymous said...

sonin sedev bna..ene tuxai tusgailan bodjiiggooguiiim bna..xun bur dotor muu xynii chanar ..sain xunii chanar bdag bx..amidral..bga orchin..ajil torol geed xyniig janz byriin zand xotoldog bx gej nad boddiin...xuviin bodol..

Anonymous said...

Нээрээ сонин сэдэв байна шүү. Хүн өөрийгөө таниж мэдэх их хэцүү гэдэг дээ

Anonymous said...

Оогийноо чиний блог их гоё юмаа, бичлэгүүд нь ч гэсэн. Толгойн зураг бас их гоё, нэг хэсэг миний дэлгэцийг чимж байлаа.

Заримдаа ч өнээрээ өдгүй амьтны дүрд тоглох үе гарах юм аа,

Оогий said...

Сэтгэгдэл үлдээсэн бүгдэд нь баярлалаа