Шинэ – Та ч бас шинэ

2008 онд Би “Өөрөөр амьдрахаар” шийдлээ. Би аливаа зүйлд гол дүрд тоглох дургүй. Гэхдээ 2007 оныг дуустал тийм байсан. Яагаад гэвэл би өөрийгөө гол дүрд тоглоход хангалттай сайн бэлтгэгдээгүй гэж боддог байлаа.
Одоо би өөрийн чадах зүйл дээрээ гол дүрд тоглохоос татгалзахгүй ээ хэхэ. Яагаад байж болохгүй гэж.
Миний нэг орчуулж байсан номон дээр
Өнгөрсөн бол түүх
Ирээдүй бол таавар
Өнөөдөр бол бэлэг ....
гэсэн байдаг юм.
Тиймээ 2007 он Оогий гэмээх нэгэн жижиг ертөнцийн эргүүлэх хуудсыг нэгээр нэмж, түүх болон ард хоцорч байна.
Би ирээдүйгээ төсөөлж мөрөөдөж чадахаас, надад ирээдүй маань мөнхөд таавар хэвээр байх нь ойлгомжтой. Гэхдээ Өнөөдөр гэмээх томоос том, асар том бэлгийг би зөв ашиглаж нэг хормыг ч алдахгүй хөдөлмөрлөж чадвал таавар гэх төсөөллийн, мөрөөдлийн ирээдүй маань миний гарт ирэх нь дамжиггүй юм.
Өнөөдөр надад байгаа хамгийн үнэтэй бэлэг миний гэр бүл. Иймээс гэр бүлийнхэндээ, хамгаас хайрт ахдаа, дүү нартаа, эмээдээ бүгдэд нь ШИНЭ ОНЫ МЭНД.
2008 онд Би Шив Шинэхэн, Эрч Хүчтэй ООГИЙНОО байх болно.
ИРЭЭДҮЙГ НЭЭХ ТҮЛХҮҮР НАДАД БАЙГАА. ТҮЛХЭХ Л ХЭРЭГТЭЙ ТИЙМ ҮҮ.

3 comments:

Anonymous said...

Xuurxun yum. Amjilt xusiye oogiinoo

Bayana said...

За. Шинэ бүхний төлөө гэж... Амьдралд илүү их үүрэг хүлээхээр шийдсэн чиний төлөө. Амжилт

Оогий said...

Баярлалаа ...